andere wereld

Bijdragen geplaatst door leden die vinden dat iedereen deze mogen inzien.
Dit forum is openbaar maar alleen leden kunnen hier op reageren.
hanna
Geslacht: vrouw
Bom: gevallen 1-6-16

andere wereld

Bericht door hanna » 22 aug 2016, 11:59

Hier mijn verhaal. ik leef sinds vorig jaar in een andere wereld door de midlife van mijn man. na ruim 40 jaar samen is hijeen wereld ingegaan die niet met mij is. Hij heeft ineens een sm. Die hem begrijpt, met hem praat, met hem lacht, en ook in zijn wereld (zijn jeugd) leeft. Twee volwassen mensen die in het verleden leven en daar niet meer uit komen. ik heb geleerd door alles hierover te lezen, en weet nu dat niets helpt. praten,praten, praten, het komt tot niets.
Als je als mens zou kunnen besluiten net als naar een tandarts om kies te laten trekken, je ook je mlcer uit je leven te laten verdwijnen, zouden er heel wat mensen niet die ellendige hoeven gaan. Helaas, ze slepen je mee in de ellende, en je probeert van alles om deze nachtmerrie te eindigen, maar het lukt niet. ik probeer mijn mlc de vrijheid te geven om met zijn sm uit te zoeken waar ze staan. ik moet ondertussen overleven. Als ik niet zo,n lang leven samen had en niet zomaar weg kan of hem weg kan sturen was het al voorbij. Helaas ik moet afwachten , zo moeilijk! Maar misschien is dit ook kiezen voor mezelf. Ooit zal het leven toch voor mij ook de moeite waard zijn?? voor iedereen sterkte. hanna

Plaats reactie