Cecile's Verhaal

Bijdragen geplaatst door leden die vinden dat iedereen deze mogen inzien.
Dit forum is openbaar maar alleen leden kunnen hier op reageren.
Cecile

Cecile's Verhaal

Bericht door Cecile » 30 mar 2012, 13:12

Beste Allemaal,

Dit is mijn verhaal !

Ik ben nu bijna 15 maanden alleen. In januari 2011 zijn mijn man en ik tijdelijk uit elkaar gegaan, er was veel spanning in huis, hij was sporadisch thuis, kwam wel elke avond thuis, maar pas rond 12/1-en. Onze zoon van 10 jaar en ik kregen geen aandacht. Al jaren ervoor was hij op dieet gegaan, hij had zichzelf mooie nieuwe, sportieve kleding aangemeten en was actief op de sportschool. Later moesten er twee motoren komen, diverse mountainbikes en de auto moest steeds groter en duurder. De afstand tussen hem en mij was voelbaar, hij had geen respect voor mij, ik kreeg geen liefde of aandacht, hij meed mij op het seksuele vlak, het leek alsof hij een vreemde voor mij was en dat na 11 jaar huwelijk. Ik weet alles aan zijn faillissement wat in datzelfde jaar was uitgesproken.

Tot ik er zelf aan onderdoor ging, ik kon er niet meer tegen en ik stelde zelf voor om tijdelijk uit elkaar te gaan, na een paar dagen gescheiden te zijn van hem, had ik verschrikkelijke spijt en veel verdriet. Ik smeekte hem om terug te komen. Maar hij was koud en kil en stelde voor om het nog even aan te kijken. Een paar dagen kreeg ik een telefoontje, het was een zogenaamd 'broekzak' telefoontje, zijn gsm belde mij op, zonder dat hij daarvan weet had. Ik luisterde een 20 minuten durend gesprek af tussen hem en zijn vriendin. Ze hadden net in bed gelegen, bespraken wat ze hadden gedaan en ik hoorde ze kussen. Het was duidelijk, hij ging vreemd. Toen ik hem ermee confronteerde ontkende hij alles.

Ik had nimmer in zijn persoonlijke spullen gekeken, maar ik werd nu gedwongen. Ik kwam er achter dat hij al vijf jaar op relatiebemiddeling sites aan het rondkijken was, met name de buitenlandse (poolse/russische dames), volgens zijn eigen zeggen was hij slechts benieuwd in welke omstandigheden die mensen wonen. Vanaf 2010 zat hij op Second Love, daar heeft hij zijn vriendin ontmoet, door zijn creditcard afschriften zag ik dat hij elke dag/om de dag motelletjes/hotelletjes had geboekt om met haar vreemd te gaan, buitenlandse reisjes, etentjes, cadeautjes, ga zo maar door ....

Ook kwam ik erachter dat hij mijn financiële middelen een nieuwe bestemming had gegeven, ik was alles kwijt, er was niets meer van over .....hij liet me berooid en bedrogen achter. Na de confrontatie zei hij over de telefoon dat wij maar moesten scheiden, want dit was te erg ....Ik heb de scheiding aangevraagd en er volgde een harde onderhandeling, ik had overal kopieën van gemaakt als bewijs. Maar ik kende mijn zorgzame, lieve man niet meer terug, het was een koud, kil monster geworden.

Het eerste jaar moest ik door, ik moest opkomen voor mijn zoon en mij, dus de scheiding moest zo goed mogelijk geregeld worden, het huis moest verkocht worden, het bleek dat hij ook nog een aanzienlijk bedrag aan schulden had, wat ik niet wist, het was een strijd om schuldenvrij te blijven. Ik moest verhuizen en een nieuw leven opbouwen. Nu na 15 maanden probeer ik het allemaal te verwerken en afstand te nemen van alles. Maar het is zo moeilijk, ergens houd ik nog van hem, hoezeer hij mij ook heeft verraden en aan de andere kant ben ik zo ontzettend kwaad.

Ik zou graag verder willen met mijn leven, maar ik ben beschadigd, verraden, ik heb moeite met het vertrouwen van mensen. Daarbij kan ik mij nog niet open stellen voor een nieuwe relatie.

Zijn relatie met de Second Lover is allang over, het heeft nog even voortgeduurd, maar het was niet spannend meer, nu date hij via relatiebemiddelingsbureaus, telkens een andere date, hij gaat 'los' volgens eigen zeggen.

Ons huwelijk en mijn vertrouwen in de mens is stuk, hij zegt dat hij seks-verslaafd is, ik denk eerder aan een midlife crisis.

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal.

groeten Cecile.

Plaats reactie