Mijn vrouw is zichzelf kwijt

Bijdragen geplaatst door leden die vinden dat iedereen deze mogen inzien.
Dit forum is openbaar maar alleen leden kunnen hier op reageren.
Eitje
Geslacht: vrouw
Bom: februari 2011

Re: Mijn vrouw is zichzelf kwijt

Bericht door Eitje » 13 aug 2012, 12:44

negeren Arjan, laat je niet op de kast jagen. Nergens op in gaan. Niet eens vragen hoe zij het redt, zonder de opvang van jouw moeder.

Het was weer een schot voor open doel voor haar.
Ze weet precies hoe en waar ze je pakken kan. Als ik jou was ( en als ik het zou kunnen opbrengen) zou ik totaal niet meer over de kinderen smsen. Niet met vragen, niet met voorstellen.

Ik weet niet wat sms etiquette is in deze tijd; mag het onder het eten, tijdens een gesprek, als je samen op de bank zit tv te kijken? Misschien kan je dat met je kinderen bespreekbaar maken.
Persoonlijk vind ik dat net zo iets als de telefoon; zit je te eten, gaat ie en ren je er naartoe. Heel dwingend.
De telefoon gaat altijd voor, net zoals de sms, maar moet dat ook?

bo70
Bom: 26-06-08

Bericht door bo70 » 13 aug 2012, 22:51

Verwacht geen begrip of inlevingsvermogen of redelijke afspraken te kunnen maken met iemand in mlc Arjan, want je stoot zelf je neus. En natuurlijk zullen zij ook de kinderen missen, op hun manier dan, want meestal is het, althans is mijn beleving, alleen in woorden, soort van bevestiging voor henzelf hoe "perfect gelukkig" zij nu zijn in hun eigen teletubbieland, alleen de kinderen ontbreken nog..ja, ja, in het "echte leven" gaat het wel even iets anders, ook bij hen hebben die kinderen hun "buien" of zoeken de grens op, laat staan die zgn geweldige band die ze met hun stiefbroers en of zussen hebben volgens mlc, helemaal "leuk"...tja, het MOET leuk zijn, anders klopt het niet en als er iets niet klopt zal het wel aan jou liggen, aan hen niet, en is het ook niet te voorkomen dat er soms voor een paar uur opvang nodig is, zeker niet voor eenoudergezinnen, ja toch? en ja, ze houden niet meer van je, althans niet op de "goede manier" en ze zijn er van overtuigd dat je daardoor zo kapot bent dat je ook vast niet goed genoeg voor de kinderen kunt zijn..sterker nog, ze maken zich zorgen..en ga zo maar door, ik weet MOEILIJK!! maar probeer toch zoveel mogelijk te negeren, het zegt meer over de situatie waarin zij zich bevind dan over de situatie zelf en hoe jij met je meiden omgaat, zij is onzekerder als jij, denk daar maar aan Arjan en hou je eigen gezinnetje draaiende. Sterkte hè!

Eitje

Bericht door Eitje » 12 sep 2012, 13:02

mooi, maar voor een echte bruidstaart zou ik ook trouwen hoor :D en dat terwijl ik getrouwd ben.

Harold

Bericht door Harold » 12 sep 2012, 13:11

Hey Arjan,

Ontzettend leuk om weer iets van je te horen en vooral om te horen dat het goed met je gaat.
Reisorganisatie Estivant hou ik in mijn gedachten, lijkt me i.d.d. heel erg leuk.

Ja...... vreemd hé, dat het gedrag van P nu wel verandert als het goed met je gaat.
In mijn ogen zijn ze ergens toch bang om ons echt kwijt te raken, hoewel ze alles uit de kast halen om dat voor elkaar te krijgen. Zo enorm tegenstrijdig.
Zolang wij niet gelukkig zijn denken ze dat ze gewoon door kunnen gaan met hun kwellingen, maar zodra wij weer onze weg hebben gevonden vertonen ze opeens een ander gedrag. Ik zie dat hier ook.

Daarom kerel, ga zo door. Geniet van de voordelen van het vrijgezellenleven (want die zijn er ook). :D :D :D

Groet Harold.

P.s. ik heb je ook nog even een persoonlijk bericht gestuurd.
Laatst gewijzigd door Harold op 12 sep 2012, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Eitje

Bericht door Eitje » 12 sep 2012, 15:38

wat ik lees in Arjans verhaal is dat zijn ex gewoon opgelucht is dat Arjan ook iemand anders in zijn leven toelaat. Ik lees geen spijt of jaloersheid van haar kant

De kille blik? Misschien iets als; tot hier en niet verder!

Harold

Bericht door Harold » 12 sep 2012, 15:56

Nou Eitje,

Je kunt gelijk hebben (al denk ik niet dat je dat hebt).
Nee, i.d.d. ik lees ook geen spijt of jalouzie. Wat ik lees en ook hier merk is angst!!!!
Angst om iets kwijt te raken. Iets wat ze vanuit het diepst in hun hart eigenlijk niet kwijt willen raken.

Waarom is ze nu opeens niet afstandelijk en wel meer geïnteresseerd??
Alleen omdat ze blij voor hem is????

BLIJ VOOR HEM?????

Na alle bagger die ze over hem heen heeft gestort?
Geloof je toch zelf niet.

MCérs zijn alleen met zichzelf bezig weet je nog?
Laatst gewijzigd door Harold op 12 sep 2012, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Harold

Bericht door Harold » 12 sep 2012, 16:05

Arjan schreef:
Eitje schreef:De kille blik? Misschien iets als; tot hier en niet verder!
Eitje, het is geen kille blik. Het is een nietszeggende, extreem lege blik. Oneindige diepte en dofheid. Als in "ik leef op een andere planeet." En wat ze bedoelt? Als ze al wat bedoelt? Ik ben gestopt me dat af te vragen. Het zal allemaal wel.

Ik weet wat je bedoelt Arjan. Ik zie de blik ook in de ogen van mijn ex (die sporadische keren dat ik haar zie).
Laat je niets wijs maken door anderen.

Ze zijn dood.... maar dan ook echt dood ongelukkig.

Woefke

Bericht door Woefke » 12 sep 2012, 17:25

Hallo Arjan,

Fijn te lezen dat het goed met je gaat. ;)

Ik,van uit mijn ervaring ben het met de laatste zin van Harold eens.

Woefke.

Harold

Bericht door Harold » 12 sep 2012, 19:41

Hahahaha Geweldig Arjan! :lol: :lol: :lol:

Persoonlijke groei :obscene-buttred:
Kotsziek wordt ik ervan (groetjes aan Jolein, de meesten begrijpen dit wel)
Hier vijf mensenlevens naar de klote. Tel ik dat van haarzelf ook zeker mee.

Je bent goed bezig kerel.
Dat ie nog maar vaak mag groeien en niet te lang blijft hangen :D

Harold

Bericht door Harold » 12 sep 2012, 19:57

Hoi Suzie,

I.d.d. Jammer.
Weer zo'n herkenbare typische "slachtoffer" reactie.
Wij begrijpen het blijkbaar niet, maar het frappante is dat jij het ons ook niet kan uitleggen.
Althans ook geen poging doet in mijn ogen.

Begrijp je het zelf eigenlijk allemaal wel?
Want wat jij nu eigenlijk allemaal ziet als je persoonlijke groei heb ik n.l nog nooit echt kunnen lezen.
Realiseer je je eigenlijk ook dat "persoonlijke groei" niet verkeerd hoeft te zijn mits je de ingrijpende gevolgen voor alle andere betrokkenen niet uit het oog verliest? Anders zou ik het liever "egoïstische" groei willen noemen.

Jij ook heel erg veel sterkte, of misschien kan ik beter zeggen "slaap rustig verder".
Laatst gewijzigd door Harold op 12 sep 2012, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie