Gedumpt op 25/06/2018

Bijdragen geplaatst door leden die vinden dat iedereen deze mogen inzien.
Dit forum is openbaar maar alleen leden kunnen hier op reageren.
Nathalie
Geslacht: vrouw
Bom: gevallen 25 juni 2018

Gedumpt op 25/06/2018

Bericht door Nathalie » 18 jan 2019, 11:49

Ik zal 25 juni 2018 nooit meer vergeten. Mijn vriend waar ik al meer dan 6 jaar mee samen was, belde mij om mij te melden dat hij de relatie wou beëindigen. Ik had het absoluut niet voelen aankomen. Pas later heeft hij toegegeven dat hij verliefd was geworden op een andere, jongere vrouw op het werk. Wat ik wel het laatste jaar had opgemerkt, was het voortdurend gefrustreerd rondlopen, geen zin meer om te gaan werken en ook wel licht depressief zijnde. Het ging waarschijnlijk om een MLC. Ik heb veel opgezocht daaromtrent om het beter een plaats te kunnen geven. Na een paar maanden kwam mijn MLC'er terug want hij wilde toch verder met mij. We hebben terug 2 maanden (september/oktober) een relatie gehad en dan kwam die andere vrouw terug in het spel en heb ik de relatie opnieuw verbroken, maar zag ik hem af en toe nog eens op vriendschapsbasis. Ondertussen ben ik naar een psycholoog gegaan die me veel ondersteuning geeft en heb ik het gsm nummer van mijn MLC'er geblokkeerd zodat ik niets meer hoef te verwachten. Ik begin me eindelijk wat beter te voelen en probeer zoveel mogelijk af te spreken met goede vrienden die ik al lang ken. Ik las ook veel "me time" momenten in, wat ik in het verleden te weinig gedaan heb. Ik begin stilaan een licht te zien aan het einde van de tunnel! ;)

Plaats reactie